Sabtu, 16 Jun 2012

CINTA...



assalamualaikum...

CINTA ...
ia merupakan suatu rasa yang FITRAH suatu rasa tika
kita ingin memiliki dan dimiliki kerana ILLAHI
saling menyintai dan dicintai hanya bagi mendapat RedhaNYA
CINTAtika ia aku terasa aku senang berdiam dan aku ingin belajar
belajar untuk menyimpan sahaja rasa itu
tika dia yang hadir sah menjadi ZAUJku akan ku luahkan ia
akan ku ikrarkan sumpah setia
selagi ia menginginkan aku menjadi surinya..

CINTAaku mendambakan cinta yang membawa aku kepada Illahi
mengajar aku kembali mengenal yang Esa
memimpin aku ke jalan yang satu...bersama-sama mencari Redha
bersama-sama membina mahligai bahagia

CINTA
aku meninginkan lelaki yang menginginkan aku menjadi suri
bukan sekadar bunga perhiasan yang bisa dihirup bau wanginya
aku perlukan lelaki yang berani menyatakan hasrat hati itu
terus kepada WALIku bukan mencari-cari aku

CINTA
terlalu suci bagi ku dan akan aku serahkan
hanya pada dia yang gagah yang akan menjadi pembimbing diri...
yang akan mengenggam jemari menuju ke majlis-majlis
cintaku buatmu yang bergelar SUAMI..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan