Jumaat, 27 Mei 2011

hari ni 27/5


assalamualaikum....
ni buat awak......

awk jgn igt sy suke awk pergi bila awk sy hntr tnpa sy tangisi....
awk jgn igt sy saje2 tido wkt awk bersiap td,,,,...sy x mo
awk sadar yg sy sedih tgk awk tgh siap2 nk g tgglkan sy....
awk sy berlagak ceria depan awk,,,...lam hati...nsb bek de blog ni sy nk luahkan,,,..
awk wktu awk siap2 td sy tutup muka ngn bantalkan?????
awk perasan x time tu????nk tahu x knp????sy xmo awk lihat sy sedey n xmo ngis dpn awk....kan saya ni big sis...kental kowt(ayyaaattt jewp lebey..awk knl sy cmne kn???)
awk nty kim salam kat umi,,abah,,adek ften n hnf yer,,,lps ni xdgr dah bunyi hndpne awk cllerngtone "anak soleh" 2...x dgr dh celoteh adk hnf dh..yg adk hnf ngaju ngn awk ag...

awk sy mnta maaf sgt2 kalo selame kite bersame ni sy ade buat awk sedih,,marah,, kecil hati..makan hati ngn saya,,saya mnx maaf sgt2(tgk tgh tulis ni pon leh ngis :'( ngadewp kan????huhuhuhu)

awk maafkan saya tau....sy mngkin byk susahkan awk....awk tolong DOAKAN saya ye...
awk klo sem depan awk x dah ngn sy awk jga diri tau(kalo aje)ikt sy nk stay ngan awk until awk lst sem..hope still same rumte n room sem dpan...amin
awk klo sy de janji2 ngn awk kalo saya x dpt tepati maafkan sy yer.....

awk....kenape yer perasaan saya ni....memang sedih selalu jer....
awk...sy mntak awk doakan kebahagiaan sy yer...awk pon mst akn bhagia ngn pilihan awk 2...amin....

awk saya sayang awk....
awk 'ana uhibbuki'
awk wa ai nie...
awk i luv u..
awk aishiteru...
awk saraheyo...
awk mal mal kitak..
awk sume utk awk....

sayang awakkkkkkkkkkkkkkkkkkkk <3 <3 <3 mira__nida <3 <3 <3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan