Khamis, 26 Mei 2011

bicara hati.....


menitis jua tangisan dipipi tika melihat kau pergi.....meninggalka aku disini meneruskan perjuangan ini..bukan aku menghalangi langkah kakimu itu tetapi rasa rindu mula bertemu walau kakimu baru mula melangkah....sahabat andaikau tahu rasa hati ini,,,
rindu,,sayang,,,kasih untukmu....
sahabat bersyukur aku kepada illahi tika mendapat khabarmu yang selamat tiba,,, mendengar suara riang dari sana...membaca utusan khabarmu disana,,,..
tangisan ini bagai tidak mahu berhenti,,,bukan aku menyesali takdir buat diri tetapi.. ia mengalir tanpa mahu berhenti....
sahabat jangan dilupa diri ini...jangan sesekali membenci diri ini andai aku tidak sekuat yang kalian lihat....kerna aku jua insan yang lemah...ALLAH sedihnya hati ini.. ALLAH tabahkan diri...ALLAH lindungilah hambamu ini......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan